Acadèmia Catalana de la Música L'Acadèmia comença al febrer el projecte Aula de Formació

L’Acadèmia comença al febrer el projecte Aula de Formació

Formació de l’Acadèmia Catalana de la Música, amb la col·laboració de l’Associació Professional de Representants i Mànagers (ARC) i del Mercat de Música Viva de Vic (MMVV),  ofereix cursos de desenvolupament professional ideats tant per a músics com per a professionals de la indústria, per tal que tinguin l’oportunitat de conèixer vies de promoció internacional,  models de negoci, els canvis de paradigma de la cultura digital o aspectes de la gestió dels drets de propietat Intel·lectual entre molts d’altres.

Els cursos seran impartits per ponents professionals en actiu en sessions dinàmiques i participatives que possibiliten l’anàlisi particular dels projectes propis dels participants.

Iniciem aquesta activitat formativa al febrer amb un Curs d’iniciació al management musical i al març amb un Taller d’internacionalització per a músics i formacions musicals.

El Curs d’iniciació al management musical tindrà lloc el 19, 20 i 21 de febrer i pretén dotar als alumnes d’una visió integral de la indústria musical mitjançant la descripció de cadascuna de les figures professionals que la conformen, aclarint el seu rol i tasques particulars, així com les distintes relacions laborals existents entre elles. A partir de la descripció transversal de la cadena de valors del sector, s’aprofundirà en el management musical, i en la figura i funcions del mànager. Els professors d’aquest curs seran Jordi Gratacós, president de l’Associació de Mànagers i Representants (ARC); Javi García, manager de Love of Lesbian; Judith Llimós, mànager d’Els Amics de les Arts; Xavi Pascual, director de Promo Arts Music;Gerardo Sanz, manager de Manel i Mishima.

El Taller d’Internacionalització per a Músics i Formacions Musicals tindrà lloc el 5, 6 i 7 de març i estarà dirigit per Toni González, enginyer i consultor expert en la gestió internacional de la cultura. Serà un curs adreçat a músics i artistes, responsables de grups, empreses de producció i distribució de la música que vulguin emprendre una estratègia d’ampliació de circuits, així com a responsables de centres de creació, festivals, centres o entitats de suport a projectes musicals interessats en promoure’s a escala internacional.

Deixa un comentari